Merkezi Motorlar

Merkezi motorlar genellikle kepenk sistemlerinde dengeleme yay sistemi ile kullanılmaktadır. Motor şaftın ortasına yerleştirilmekte, böylece ek motor alanı korunmaktadır. Olası bir güç kesintisinde, yaylı şaft sistemi kolayca ve manuel olarak tekrar çalıştırılabilmektedir. Boşta çalışma sistemi, motoru serbest bırakarak, içeride ya da dışarıda bulunan bir kasaya yerleştirilebilir. Bu motorlar sadece 350 kg’dan ağır olmayan kapılarda kullanılabilir. Yaylı denge sistemi de aynı şekilde 20 m2'den geniş olmayan kapıların kullanımı için uygundur.

• Güç kesintisinde kolay manuel çalıştırma sistemi
• Motor için ek alan bulunmamaktadır
• Motor donanımı içine gömme fren
• 10.000 devir imkanı
• Tüm süreçte tork garantisi
• Kolay bakım. Bakım için tüm şaftın sökülmesine gerek yoktur.
• Sık kullanım için uygun değildir.

Merkezi Motorlar İçin Şaft

Doğru sapmayı sağlamak için borunun çapı kepenkin genişlik ve ağrılığına göre hesaplanmaktadır. EN 10220 maksimum 1/500 oranında eğilmeye izin vermektedir, bu da 5.000 mm bir genişlikte, borunun sapmasının (maksimum eğilme noktası ölçülmüş haliyle) 10 m (1/500) ya da 12.5 mm (1/400) olması gerektiği anlamına gelir. Şaft borusunu bu kurallara göre hazırlamak, kepenkin ve motorun ömrünü uzatır.

 

Önceki İleti----
Sonraki İletiTubular Motors

Merkezi Motorlar

Merkezi motorlar genellikle kepenk sistemlerinde dengeleme yay sistemi ile kullanılmaktadır. Moto...

Devamı ..

Box Motorlar

Box motor da birkaç farklı özelliği ile bir tür endüstriyel motordur. End&u...

Devamı ..

Tüp Motorlar

Tüp motorlar şaft borusunun içine yerleştirilmektedir. Alan kaybı endüstriyel mo...

Devamı ..
Yorumlar (0)
Yorum Yaz